Έντονοι ρυθμοί ζωής . Διαχειριζόμαστε καθημερινά πιεστικές καταστάσεις . Αντιμετωπίζουμε τον ίδιο μας τον εαυτό μέσα από καθημερινές δοκιμασίες  όπως στη δουλειά , είτε μέσα στο κόσμο , είτε εκπληρώνοντας τις βαθύτερες μας ανάγκες ανάμεσα στους ανθρώπους . Υπάρχουν στιγμές όμως που νιώθουμε κάτι να μας πιέζει να εκφράσουμε αυτά που θέλουμε . Να οδηγούμαστε για λίγο σε σκέψεις που αυτές με τη σειρά τους μας οδηγούν μακρυά από τους στόχους μας , να απομονώνουμε τις σκέψεις μας . Γινόμαστε ευεραίσθητοι με αποτέλεσμα να υπερμεγενθύνουμε τα γενονότα που μας συμβαίνουν και έτσι να μην κρίνουμε σωστά τις καταστάσεις .

Όλα αυτά μπορούν να δημιουργήσουν συναισθήματα τα οποία εμποδίζουν τη καλή ροή σκέψης στον οργανισμό μας . Συναισθήματα που επιρεάζουν τη διάθεση μας όπως η λύπη , η στεναχώρια , η απαισιοδοξία , το αίσθημα της απομόνωσης , η τάση για εσωστρέφεια σε μεγάλο βαθμό δημιουργούν τάσεις στο σώμα μας για να εκφραστεί . Θα νιώσουμε ένα πονοκέφαλο από την υπερβολική στεναχώρια , ένα γλυκό « πόνο » όταν είμαστε έντονα ερωτευμένοι , μία δύσκολη αναπνοή όταν βρεθούμε μπροστά σε κάτι δυσάρεστο που θα μας ξαφνιάσει , δάκρυα από τη χαρά – δάκρυα συγκίνησης καθώς και δάκρυα όταν νιώσουμε πως κάτι μας λυπεί . Όλα αυτά είναι μικρά επισόδεια στρεσογόνα που δημιουργούν άγχος .

Το άγχος με τη σειρά του ενσωματώνεται στον οργανισμό μας επιρεάζοντας τις λειτουργίες των οργάνων όπως οι πνεύμονες – αναπνοή , αίσθηση κόπωσης & ταχυπαλμία – καρδιά , ανεξήγητοι πόνοι στο μυοσκελετικό σύστημα του ανθρώπου , χαμηλή ευεξία – χαμηλή διάθεση , επιρεάζει αρνητικά το ανοσοποιητικό μας σύστημα με αποτέλεσμα να γίνεται πιο ευαίσθητο .
Πως αντιμετωπίζονται όμως αυτές οι βιωματικές κρίσεις άγχους ; Με λίγα λόγια άγχος είναι μία κατάσταση που δυσκολεύεται να αντιμετωπίσει ο οργανισμός μας και έτσι τη θεωρεί ως « απειλή » με αποτέλεσμα να επιρεάζεται και η συμπεριφορά μας . Έτσι στη συμπεριφορά μας διακρίνουμε στοιχεία που μπορούν να προσδιορίζουν την ανασφάλεια , επιθετική τάση , διαστράβλωση των καταστάσεων που βιώνουμε στη σκέψη μας , χαμηλής ποιότητας κριτικής σκέψης και διάκρισης , πρόβλημα στην απλοποίηση της διαφορετικότητας .

Ο πιο βασικός παράγοντας είναι να ακούσουμε τις ανάγκες του οργανισμού μας . Ότι δεν εκφράζουμε εμείς ή δεν μπορούμε να το εκφράσουμε θα φροντίσει ο οργανισμός μας να ανταποκριθεί και νας μας δώσει το σήμα του ότι χρειάζεται την αντίστοιχη φροντίδα .

Η γυμναστική και η διατροφή αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι στην διατήρηση και αύξηση της ευεξίας . Η ευεξία βοηθάει να νιώθουμε ανανεωμένοι και ο ίδιος ο οργανισμός μας αφού έχει αποβάλλει τις εντάσεις που έχει εγκλωβισμένες μέσα του να νιώσει πιο ευέλικτος . Στην ουσία είναι η αίσθηση ότι αποβάλλουμε το ψυχολογικό μας βάρος .

Μιλάμε για πράγματα που μας κάνουν χαρούμενους . Αποφεύγουμε συζητήσεις που δυσκολεύουν και κάνουν τη μέρα μας πιο κουραστική και στο τέλος τον ύπνο μας νευρικό .
Συνανσταφόμαστε με ανθρώπους που μας δέχονται όπως είμαστε . Είναι σημαντικό να δεχόμαστε τους ανθρώπους όπως είναι για να τους κατανοήσουμε παρά να κρίνουμε συνεχώς τις πράξεις τους .

Φροντίζουμε να δημιουργούμε συνεχώς εναλλακτικές λύσεις για να κάνουμε τη μέρα μας πιο « εύκολη » και έτσι πιο απλή . Αυτό στο τέλος θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξοικονόμηση του χρόνου για να χαρίσουμε στον εαυτό μας στιγμές χαλάρωσης .

Αποφεύγουμε το κάπνισμα καθώς και τη κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων αλκοόλ όπως και τους πολλούς καφέδες .

Συμμετέχουμε σε κοινωνικές ομάδες για να εκφραστούμε και να κάνουμε το δικό μας τρόπο σκέψης . Αυτό μας κάνει μοναδικούς και όχι εγωιστές . Δεν μας απομακρύνει από τη πραγματικότητα και δεν βρισκόμαστε στο δικό μας κόσμο .  Η επικοινωνία ανέκαθεν έκανε τους ανθρώπους να έρχονται πιο κοντά και να δημιουργούν διάφορα πράγματα για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους .

Θυμηθείτε πως κάθε φορά που θα αγχωθείτε υπάρχουν τρόποι να λύσετε τα προβλήματα σας αρκεί να λαμβάνετε τις καταστάσεις με ηρεμία και χωρίς νεύρα .