Όλοι λίγο πολύ θα έχουμε ζήσει κάποιο στρεσογόνο παράγοντα που προέρχεται από τις σχέσεις που έχουμε συνάψει στη ζωή μας . Να περνάμε μια ωραία βραδιά έξω και ξαφνικά να μας χαλάει το κέφι , στο καφέ , στη δουλειά , στο σχολείο . Ακόμη και όταν προσεγγίζουμε έναν άνθρωπο μετά από καιρό νιώθουμε να μας πιέζει η συμπεριφορά του . Βιώνουμε πιο απλά καταστάσεις άγχους , έντασης και θυμού . Αυτές οι καταστάσεις μας εμποδίζουν να αντιμετωπίσουμε τη καθημερινότητα μας και να προχωρήσουμε τη κοινωνικοποίηση μας καθώς νιώθουμε ότι σπαταλούμε ενέργεια για να ανταποκριθούμε στο άγχος με αποτέλεσμα να νιώθουμε πεσμένοι – απώλεια ενέργειας και μείωση της ευεξίας . Να έχουμε ανήσυχο ύπνο ή και να το ρίχνουμε που και που σε καμιά κρεπάλη για να ξεδώσουμε αυτό που ονομάζουμε αποθημένα . Σημαντικό κομμάτι εδώ είναι ότι πάνω από όλα οφείλουμε να προσέξουμε τον εαυτό μας .
Πως αντιμετωπίζουμε τις δύσκολες αυτές σχέσεις ;

Φροντίζουμε συχνά να είμαστε σταθεροί απέναντι στους άλλους και πάνω από όλα να κάνουμε πράγματα που θα τονίζουν και θα ενδυναμώνουν την αυτοπεποίθηση μας όπως η γυμναστική , μια καλή διατροφή επίσης μπορεί να αυξήσει την ευεξία και να μειώσει το άγχος , επιλέγουμε να κάνουμε συζητήσεις και να δημιουργούμε επικοινωνιακά πλαίσια πιο κοντά στις δικές μας ανάγκες με ανθρώπους που να μπορούμε να τα μοιραζόμαστε . Ας μη ξεχνάμε το γεγονός ότι μπορούμε να επιλέξουμε ανθρώπους πιο κοντά στο δικό μας τρόπο ζωής – σκέψη.

Ένας άλλος καλός τρόπος « άμυνας » είναι να ασχολούμαστε με διάφορες δραστηριότητες που αφορούν την απόκτηση νέων δεξιοτήτων διότι έτσι αποκτούμε πρόσβαση σε περισσότερες πηγές γνώσης που μας βοηθούν να εκλεπτύνουμε τη σκέψη μας δηλαδή να απλοποιούμε το λόγο μας μέσα από τη περιγραφή και τη κατανόηση των πραγμάτων που μας κεντρίζουν το ενδιαφέρον . Είναι σημαντικό λοπόν να έχουμε ανθρώπους δίπλα μας που μας κάνουν ευτυχισμένους , χαρούμενους και να μπορούμε μαζί τους να κάνουμε τους στόχους μας πραγματικότητα μέσα από απλά μικρά καθημερινά βήματα .